Politica de retur

Returnarea si inlocuirea produselor

RVL Online Shop doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi, fie ca nu e potrivita marimea aleasa, fie ca nu li se potriveste modelul. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.

Conditiile in care le puteti returna sunt:

1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile lucratoare de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

1. Contactati-ne telefonic la 0755073977 sau office@ravioli.ro pentru anuntarea returului.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie sa aiba atasata si eticheta originala.

3. Trimiteti cu o firma de curierat rapid (nu acceptam retururi prin Posta Romana) sau puteti sa aduceti personal coletul cu produsele la sediul Ravioli Design: Stradela Uzinei, Nr. 2A, Iasi.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat (mai putin cheltuielile de transport) se va face in cel mult 14 zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN furnizat.

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul iîn care doriti inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastra, ca si client. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului.

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil).

ATENTIE! Daca returnarea produselor duce la scaderea valorii finale a comenzii astfel incat sa se ajunga la un prag inferior pentru plata unei taxe de transport diferite fata de comanda initiala, ne rezervam dreptul de a scadea din valoarea ce va fi rambursata, valoarea transportului nou, prin acest termen intelegand valoarea transportului aferent comenzii fara produsele returnate.

De ex:

– Ati avut o comanda de 500 lei si transport gratuit
– ati returnat produse in valoare de 250 lei
– ramaneti cu produse in valoare de 250 lei, ceea ce duce la o taxa de transport de 25 lei (aferenta oricarei comenzi cu o valoare de sub 500lei)
– in cont va vor fi rambursati 250-25 =225 lei

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa RVL Online Shop (telefon: 0755073977; Adresa: Stradela Uzinei, Nr. 2A, Iasi, email: office@rvlshop.ro) si va vom inlocui produsul. Daca trimiteti email si nu primiti o confirmare de primire pentru acesta, va rugam sa ne contactati telefonic. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de RVL Online Shop, prin intermediul curierului acestuia doar in conditiile in care a avut in prealabil o discutie cu un operator si s-a stabilit clar care sunt problemele produsului. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru telefonic la 0755073977, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin comunicarea prealabila prin telefon a problemei. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de RVL Online Shop, coletul fiind returnat prin intermediul curierului acestuia. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de RVL Online Shop.

Observatii generale – Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Din motive de igiena produsele din categoria “Lenjerie” nu se pot returna.